A les altes temperatures dels ltims dies, a les altes temperatures que estem tenint que suportar durant tot el mes de febrer haurem dafegir hui el ponent que com b sabeu encara fa pujar ms les temperatures al centre i al litoral de la Comunitat.
Ens espera un dia destiu. Han pujat les mnimes i tamb ho faran les maximes tocant i fins i tot superant els 25 graus a les comarques costarenes i en punts del centre de Valncia.
Duraran molt el ponent i la calor?
El vent girar dem a dimecres i notarem com conforme acabe de creuar-nos el front arribar una massa daire menys clida (no ens atrevem a dir ms freda) que deicar les temperatures entre 5 i 7 graus ms baixes que les de hui. No obstant, encara seran temperatures altes per lpoca.
Tindrem canvis abans que acabe el febrer?
Pocs o no cap, perqu dijous encara podr bufar el mestral al nord per no tardarem en notar com encalma al centre i al sud on fins i tot acabar bufant de xaloc a pertir de migdia. Dijous baixaran les temperatures nocturnesi pyujaran lleugerament les dirnes.
I per acabar el mes tampoc tenim notices massa positives perqu tot indica que a partir de divendres notarem de nou com bufa de ponent i aix provocar un nou ascens trmic.
I els models continuen donant ponent i estabilitat per a la primera setmana de mar.