A lalba, volteig de campanes i disparada de masclets.
A les 8.00 hores: Diana.
A les 8.30: Rendició dhonors al capità del dia, en Juan Llin Barceló, al Carrer Nou de lAurora nº 91.
A les 9.00 hores: Missa de Companyies. En acabant, el Rogle.
A les 11.45 hores: Reunió a la Plaça de lAjuntament de Capitans i Bandes de Música de les Comparses i Filaes per acompanyar la Corporació Municipal a la Missa Solemníssima, on participarà la Societat Coral de Beneixama. Acabada la missa, disparada duna mascletada a la Plaça de lAjuntament i, tot seguit, cercavila de totes les Filaes i Comparses pels carrers de costum.
A les 18.00 hores: Serreta pels carrers de costum fi ns arribar al Castell.
A les 19.30 hores: Ambaixada dels Cristians als Moros segons el text del poeta Pastor Aicart.
A les 20.15 hores: Guanyada del castell pel bàndol Cristià i, tot seguit, cordà.
A les 22.00 hores: Solemne processó amb la imatge de la Patrona precedida de totes les Comparses i Filaes. A lentrada de la Mare de Déu a lEsglésia es dispararà un Castell de Focs dArtifi ci.
A les 00.30 hores: Revetlla amb una disc-mòbil.
Missa de Companyies i Rogle
Missa de Companyies i Rogle, Beneixama, 08/09/16 from Intercomarcal TV on Vimeo.
Missa Solemnsíssima, Mascletada i Cercavila
Missa Solemníssima, Mascletada i Cercavla, Beneixama, 08/09/16 from Intercomarcal TV on Vimeo.
Serreta, Ambaixada dels Cristians als Moros i Guanyada del Castell
Serreta, Ambaixada dels Cristians als Moros, Guanyada del Castell pel bàndol Cristià i Cordà, Beneixama, 08/09/16 from Intercomarcal TV on Vimeo.
Solemne Processó
Solemne Processó amb la imatge de la Divina Aurora, Beneixama, 08/09/16 from Intercomarcal TV on Vimeo.


