Aquesta setmana segueixen les activitats previstes en el Viu Estiu amb una programació pensada per a totes les edats i que intenta dur activitats a tots els barris de la ciutat.
Hui dijous 6 dagost a partir de les 19.00 h tindrà lloc en la Glorieta El Racó dels Contes, un espectacle de Teatre Infantil a càrrec de Papallona Produccions. Des del país de la fantasia acaben darribar dos habitants, La fada del Bosc i la bruixa Xocolata. Volen convidar als xiquets i xiquetes a fer un llarg viatge pel País de la Fantasia, amb la catifa verda i la seua imaginació guiats per la veu i les històries, passaran una estoneta ben divertida.
Cal indicar que un dels personatges que rep als visitants porta una escafandre màgica, que un mag ha fabricat, per a protegir a tots de tots els mals. Els espectadors aniran entrant a un espai acotat que seuran a una catifa, que serà desinfectada després de cada passe. LEspai podrà acollir a un màxim de 20 espectadors per cada sessió que tindrà una durada de 15/20 minuts. Els passes comencen a les 19.00 h. i acaben a les 21.00 h., lúltim passe és a les 20.30 h.
Demà divendres 7 dagost a les 21 hores hi haurà un concert en la Placeta del Fossar dins de la programació de Jazz amb la Manco a càrrec de MoreThanJazz. Aquest grup comença la seua trajectòria l'any 2014 amb la idea de fusionar jazz i poesia. Aquest concepte es va emportar a la pràctica donant com a cap resultat dels concerts que es van dur a terme en sales de concerts i mitjans de comunicació perquè en prengueu coneixement i divulgació. Gràcies al seu llançament i acceptació per part del públic, i després dels canvis que s’han anat produint en el creixement musical de cadascun dels seus components, el grup musical ha anat cobrant personalitat pròpia donant com a resultat un producte musical centrat en els estàndards de jazz, des de la balada al swing, passant per la bossa nova i el blues.
A través de la interpretació instrumental i vocal, MoreThanJazz abraça temes de Bandes Sonores de pel·lícules tan rellevants com el Mag de Oz; Casablanca, Dies de Vi i Roses, Desdejuni amb Diamants i Moulin Rouge.
Aquest dissabte 8 dagost el Poliesportiu de Batoi, serà lescenari del cinema destiu, amb la projecció de la pel·lícula Hellboy a les 22 hores. Film de gènere fantàstic, acció i aventures. A la fi de la Segona Guerra Mundial, els nazis conjuren al dimoni Hellboy, per mitjà de la màgia negra. Hellboy creix entre els aliats fins a convertir-se en adult, actuant com a agent de l’oficina de defensa i investigació paranormal.
A més, diumenge seguiran les visites guiades a les Pintures Rupestres de la
Sarga. Cal fer reserva a http://www.lasargareservas.com/ per poder visitar
aquest jaciment, patrimoni mundial de la UNESCO.


