Actualitat de l´Alt Vinalopó, el Vinalopó Mitjà, l´Alcoià, El Comtat i l´Alacantí
UA

La Universitat d’Alacant organitza una jornada sobre consum fotovoltaic

La Universitat d'Alacant organitza una jornada sobre consum fotovoltaic

L’Institut Interuniversitari de l’Aigua i les Ciències Ambientals (IUACA) de la Universitat d’Alacant organitza la III Jornada sobre Consum Fotovoltaic dijous que ve, 19 de novembre. Una iniciativa que té com a objectiu fer conèixer els nous canvis introduïts en legislació i els beneficis i les restriccions pròpies de l’ús de l’energia solar fotovoltaica.

La jornada començarà a les 10 del matí de forma telemàtica, s’adreça principalment a enginyers i enginyeres i estudiants d’enginyeria, professionals i empreses del sector energètic i del sector hidràulic, i es podrà seguir en directe a través d’aquest enllaç. El termini d’inscripció en la jornada, que és gratuïta, acaba el 18 de novembre i es pot realitzar en el següent formulari en línia.

Joaquín Melgarejo, director del IUACA, serà l’encarregat de presentar la jornada, que comptarà amb diversos ponents al llarg de tot el matí. El professor Salvador Seguí, de la Universitat Politècnica de València parlarà sobre «Solucions per a l’autoconsum fotovoltaic»; el seguirà Junco Riera, d’Enerficaz, que farà una «Anàlisi del nou Decret llei 14/2020 del 7 d’agost de la Generalitat Valenciana»; Luis Navarro, de Cubierta Solar, presentarà diferents casos d’èxit i tractarà el «Benefici en l’autoconsum fotovoltaic». Finalment, el professor Miguel Pardo de la Universitat d’Alacant, tancarà el torn d’intervencions parlant sobre «La sincronització entre la producció i el consum energètic en xarxes de distribució a pressió». La jornada conclourà amb una taula redona en la qual s’abordarà «L’energia solar fotovoltaica en l’actualitat».


203