L’Ajuntament d’Onil informa que la piscina municipal obrirà les seues portes dissabte que ve 21 de juny, donant inici a la temporada d’estiu 2025. Durant tot el cap de setmana d’obertura, l’entrada serà gratuïta per a tots els usuaris, com a gest de benvinguda i per a celebrar l’inici del període estival.
A partir d’aquesta data, la piscina començarà la seua activitat habitual, amb una programació completa pensada per a tots els públics. Entre les propostes destaquen els cursos de natació infantil, classes de perfeccionament i sessions d’aquafitness.
Donat el gran èxit de participació de l’estiu passat, enguany s’han organitzat dos torns d’aquafitness per a facilitar l’assistència de totes les persones interessades en aquesta activitat.
A més, com a novetat, s’ha ampliat l’horari d’obertura de la piscina, que aquest estiu serà d’11.00 a 20.00 hores, ininterrompudament. Tal com es va realitzar l’any anterior i gràcies al bon acolliment per part dels ciutadans, la piscina romandrà oberta durant el migdia.
Des de l’Ajuntament s’anima a tots els veïns a gaudir d’aquestes instal·lacions i d’una temporada estival plena d’activitats, esport i diversió.


