Actualitat de l´Alt Vinalopó, el Vinalopó Mitjà, l´Alcoià, El Comtat i l´Alacantí
Castalla

Augmenten les connexions i freqüències dels autobusos interurbans a Castalla

Es farà càrrec La Nueva Alcoyana, la qual oferirà des de hui un servei més ampli al municipi, amb connexions amb altres localitats i amb la Universitat d’Alacant.

 

 La Generalitat Valenciana ha augmentat les connexions i els horaris de freqüències dels autobusos interurbans de la concessió CVA-023 i CVA-015 a la província d’Alacant. Aquesta segona, afecta al municipi de Castalla.

 

Aquests serveis, impulsats per la Generalitat i operats per empreses del grup Vectalia, oferiran més línies, millors freqüències i una major connectivitat a la zona.

 

Així, en setembre han entrat en funcionament aquestes millores a les dues xarxes d’autobús interurbà de la província. La concessió CVA-015 ara serà La Nueva Alcoyana.

 

Es tracta de l’actualització del servei d’autobusos, la qual, amb nou línies regulars, unirà el triangle Alcoi/Cocentaina, Villena i Alacant. Castalla serà una de les localitats ateses per aquesta xarxa. Connectarà amb municipis com ara Alcoi, Ibi, Onil, Villena, Sant Vicent del Raspeig o Alacant. A més a més, hi haurà dues línies que connectaran la Universitat d’Alacant amb Castalla.

 


193