Actualitat de l´Alt Vinalopó, el Vinalopó Mitjà, l´Alcoià, El Comtat i l´Alacantí
Alcoi

Es presenta el I CONCURS DE FOTO I VÍDEOS DEL TRAIL SOLIDARI CIUTAT D’ALCOI

Es presenta el I CONCURS DE FOTO I VÍDEOS DEL TRAIL SOLIDARI CIUTAT D’ALCOI

El concurs que patrocina el MERCAT DE SANT ROC d’Alcoi, en va presentar el passat dissabte en les instal·lacions del Mercat, pel President de l’A.I.E. MERCAT DE SANT ROC, Carlos Aracil García, i el Presiden del CEM +queuntrail, Paco Fuster.

Carlos Aracil va significar el compromís del MERCAT DE SANT ROC en col·laborar amb el Trail Solidari Alcoi pel seu caràcter solidari i com a exemple de per construir una societat més justa i humana. El MERCAT DE SANT ROC treballa per oferir el millor als seus clients, no sols en la qualitat dels seus productes, sinó també com exemple d’una forma de vida més saludable i solidària.

Per la seua part, Paco Fuster es va mostrar molt agraït per l’esforç i el compromís del MERCAT DE SANT ROC, que aquest any participa el Trail com empresa Patrocinadora, ajudant a millorar molt la qualitat organitzativa. Anima a la participació per fer viu aquest concurs que de segur plasmarà imatges carregades de sentiments i aventura.

El concurs que té com a lema “CAPTURA MOMENTS SOLIDARIS ESTIGUES ON ESTIGUES”, pretén obrir la participació a totes les persones que ho desitgen, participants al Trail o no, que desitgen plasmar moments extraordinaris de la cita esportiva.
Cada participant podrà presentar en un format digital un màxim de 8 obres, amb total llibertat de tècnica i procediment. Dintre d’eixes 8 propostes poden presentar-se tant de vídeo, de foto, o d’ambdues disciplines, sempre que el número total no siga major de 8 propostes.

La data de recepció d’originals s’inicia el 19 d’octubre de 2019, finalitza el 3 de novembre de 2019.

S’establiran quatre premis (dos de foto i dos de vídeo), i dos més per votació del públic (un de foto i un de vídeo) en RRSS que estaran formats per vals de compra del MSR una cistella d’aliments específica per a esportistes en la que s’inclourà un “cofre experiència”.

Les fotos i vídeos seleccionats seran exposats a les instal·lacions del Mercat per a que tots els ciutadans i ciutadanes puguen gaudir de les obres.


205