Agents de la Policia Nacional han detingut a Alcoi una parella, un home de 20 anys i una dona de 30, com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues i un altre d’atemptat contra agent de l’autoritat. Els arrestats van ser sorpresos mentre realitzaven una transacció de substàncies estupefaents en plena via pública.
La intervenció es va produir quan una patrulla de Seguretat Ciutadana, que es trobava realitzant tasques preventives, va observar com els dos sospitosos mantenien una conversa amb una tercera persona i, posteriorment, li entregaven un embolcall a canvi de diners.
Davant estos fets, els agents van procedir a interceptar els implicats i, després d’identificar-se com a membres de la Policia Nacional, van iniciar les corresponents identificacions. Durant l’escorcoll, els policies van localitzar entre la roba de la parella una gran varietat de substàncies estupefaents, així com prop de 200 euros en bitllets fraccionats, motiu pel qual es va procedir a la seua detenció.
En el moment de l’arrest, els dos detinguts van intentar fugir del lloc i van oferir una forta resistència, arribant fins i tot a forcejar i agredir els agents amb la finalitat d’evitar la seua detenció. Davant esta situació, va ser necessari sol·licitar reforços policials per a assegurar la detenció dels implicats.
Entre les substàncies intervingudes es van trobar diferents dosis preparades per a la seua venda, entre les quals hi havia cocaïna, tusi, speed, MDMA, èxtasi i marihuana.
Una vegada finalitzades les diligències policials, els detinguts han sigut posats a disposició dels jutjats d’instrucció de guàrdia d’Alcoi.







