L’alcalde castellut respon en Intercomarcal Televisió a qüestions sobre gestió municipal, inversions, reptes de futur i també a preguntes més personals en una entrevista conduïda per Alicia Mira.
Intercomarcal Televisió emet esta setmana una nova edició de «A un any de les eleccions», l’espai d’entrevistes presentat per Alicia Mira que acosta als espectadors la realitat política i social dels municipis de la província quan falta un any per a la pròxima cita amb les urnes.
En esta ocasió, el protagonista és l’alcalde de Castalla, Jesús Blanco, qui fa un ampli repàs de la situació actual del municipi, dels principals projectes impulsats durant la legislatura i dels reptes que encara queden per afrontar abans del final del mandat.
Al llarg de l’entrevista s’aborden qüestions relacionades amb l’economia municipal, les infraestructures, les oportunitats per als joves, el finançament dels ajuntaments i les reivindicacions que Castalla manté davant altres administracions. També hi ha espai per a analitzar el clima polític actual, la relació amb l’oposició i la gestió dels assumptes que més preocupen la ciutadania.
El programa inclou, a més, un bloc més pròxim i personal en què Jesús Blanco parla sobre com compagina la política amb la seua vida privada, els sacrificis que implica l’alcaldia i la seua visió del futur una vegada concloga esta etapa. L’entrevista finalitza amb una bateria de preguntes ràpides que permeten conéixer aspectes menys coneguts de la seua personalitat.
Una conversa en profunditat per a conéixer de primera mà el balanç de gestió de l’alcalde de Castalla, els seus projectes de futur i la situació del municipi quan comença el compte arrere cap a les eleccions de 2027.







