Començar el dia atents al color de avís meteorològic no anima molt…perquè tenim per davant un dia calcat al d’ahir on poques zones es lliuren de patir calor extrema i persistent perquè el pitjor no es que les temperatues pugen molt, el problema és que el valor de les màximes es manté fixe als termòmetres durant moltes hores.

A la major part d’observatoris la nit ha sigut més calorosa que la d’ahir i al centre del dia les temperatures arribaran als valor d’ahir (si no els superen…) i hem dibuixat quatre núvols al mapa per allò no posar tot ple de sols


No cal que vos fe l’il·lusió perquè encara que tots els models i totes les previsions donen un descens tèrmic per a demà serà mínim i grau amunt, grau avall quedaran per un estil a les de hui


Tant dijous com divendres, dia rere dia, les temperatures pujaran un poc menys i la calor es farà un poc més suportable…però no penseu que refrescarà molt perquè a més a més els mapes a mig termini no acaben de vore clar que refresque de forma definitiva








