El portaveu del Partit Popular a l’Ajuntament de Cocentaina participa en el programa d’Intercomarcal Televisió per a oferir la seua visió sobre la situació del municipi i els reptes de futur.
Intercomarcal Televisió emet esta setmana una nova edició d’“A un any de les eleccions”, l’espai d’entrevistes presentat per Alicia Mira que reunix els principals protagonistes de la política local quan la legislatura entra en la seua recta final i comença el compte arrere cap a les eleccions municipals de 2027.
En esta ocasió, el convidat serà Borja Jornet, portaveu del Partit Popular a l’Ajuntament de Cocentaina, qui analitzarà la situació actual del municipi des de la perspectiva de l’oposició i compartirà la seua valoració sobre els principals assumptes que marquen l’actualitat política i social de la localitat.
Al llarg de l’entrevista s’abordaran qüestions relacionades amb la gestió municipal, la situació econòmica de l’Ajuntament, les infraestructures, l’habitatge, la seguretat, els serveis públics i les oportunitats de desenvolupament per a Cocentaina. A més, Jornet exposarà quins considera que són els reptes prioritaris que el municipi ha d’afrontar en els pròxims anys per a continuar creixent i millorant la qualitat de vida dels seus veïns.
El programa també posarà el focus en les inversions pendents, la relació amb altres administracions i les reivindicacions que Cocentaina manté en l’àmbit provincial i autonòmic. Així mateix, el portaveu popular reflexionarà sobre l’actual clima polític del consistori i la importància del diàleg i el consens per a impulsar iniciatives que beneficien el conjunt de la ciutadania.
La conversa permetrà conéixer també la seua visió sobre el paper de l’oposició en la política municipal, l’equilibri entre la crítica i la proposta, i la necessitat de construir alternatives que responguen a les demandes reals dels veïns.
Com és habitual en este format, l’entrevista inclourà també un bloc més personal i pròxim en què Borja Jornet parlarà del seu dia a dia fora de la política, de com compagina la vida personal amb l’activitat pública i d’aquells aspectes menys coneguts de la seua trajectòria.
Una entrevista en profunditat per a conéixer les propostes, les reflexions i els objectius d’una de les veus destacades de la política de Cocentaina quan falta un any per a la pròxima cita amb les urnes.







