LES PROPOSTES ES VAN RECOLLIR EN UN TALLER ON PARTICIPAREN ELS COMPONENTS DEL CLIA
Per fer que la població jove siga partícip en la presa de decisions que afecten la ciutat, el passat divendres 23 de febrer es va reunir el Consell Local de la Infància i lAdolescència (CLIA) amb lobjectiu de proposar nous usos per a la Colònia dAviació. Més de 30 alumnes procedents de 17 centres escolars de la nostra ciutat participaren en el taller, el qual va tindre lloc al Centre Cervantes Jove.
Els responsables de lactivitat asseguren que sutilitzà una metodologia deliberativa per facilitar que els participants expressaren les seues necessitats, reflexionaren collectivament i arribaren a consens. En aquesta ocasió es feren propostes per al disseny de lespai (parcs adaptats, amb tot tipus de serveis), dels equipaments culturals (biblioteca, teatre, cinema, galeria dart…) i esportius (canxes, rocòdrom, piscina…), però també per al tipus dactivitats que volen a la Colònia dAviació: jocs a la moda com el paintball en totes les seues modalitats, jocs electrònics i de taula, una tirolina, una escape room, festes temàtiques (Nadal, Carnestoltes, Halloween…), etc.
Aquest taller se suma als realitzats amb els residents de la Colònia i amb els veïns de la zona, representats per les associacions de veïns de Santa Rosa i Els Clots. Amb la informació rebuda es redactarà un informe de propostes que seran posteriorment validades per lequip tècnic de lAjuntament.
Lempresa encarregada del procés participatiu agraeix «la collaboració de totes i tots els participants, la seua disposició per arribar a un consens raonat i linterès posat en facilitar la convivència».


