Miguel Lorente intervindrà a partir de les 18 hores a la sala multimèdia de ledifici del Rectorat aquest dimarts 6 de març
Dimecres, 7 de març, la Universitat dAlacant celebra els actes oficials del Dia Internacional de la Dona a les 12 hores al MUA
Alicante. Lunes, 5 de marzo de 2018
Miguel Lorente, doctor en Medicina, especialista en Cirurgia, metge forense des del 1988, així com màster en Bioètica i Dret Mèdic i professor titular de Medicina Legal, Toxicologia i Antropologia Física de la Universitat de Granada rebrà el pròxim dimecres el Premi Igualtat 2018 concedit per la Universitat dAlacant en el marc de la celebració del Dia Internacional de la Dona pel seu estudi i treball continuat al voltant de la violència de gènere, en un acte que se celebrarà a les 12 del migdia al Museu de la Universitat dAlacant presidit pel rector.
Després del lliurament del Premi Igualtat 2018, la companyia valenciana Maduixa oferirà un espectacle de dansa sobre xanques.
Master class
Dimarts, dia 6, a les 18 hores, el nou Premi Igualtat 2018, Miguel Lorente, protagonitzarà una master class en què tractarà dels «Mites i realitats en les desigualtats entre dones i homes» organitzada per la Unitat dIgualtat i el Consell dEstudiants.
Investigar en femení
El 7 de març, la Facultat de Filosofia i Lletres organitza la quarta edició d«Investigar en femení» a partir de les 10.15 a la sala de graus de Filosofia II, una jornada en què es poden presentar els treballs de final de grau, màster o tesis doctorals que versen sobre una temàtica entorn del gènere, igualtat, feminisme, LGTB, etc.


