Les malalties rares en el context sanitari actual serà el tema de la primera sessió del cicle
Alacant. Dimarts, 6 de març de 2018
El Departament de Biotecnologia de la Universitat dAlacant i la Seu Ciutat dAlacant inauguren demà dimecres 7 de març un nou cicle sobre Els Reptes de la Biomedicina. La jornada inaugural tindrà lloc a les 20.15 hores a les instal·lacions de la seu de Ramón y Cajal 4, amb la conferència «Las enfermedades raras en el contexto sanitario actual: aspectos clínicos y genéticos» a càrrec del doctor Adolfo López de Munain, (Biodonostia, Institut dInvestigació Sanitària de Sant Sebastià).
El cicle continuarà amb una segona sessió el dijous 8 de març titulada «El reloj biológico de la vida y su influencia en la reproducción ¿Qué podemos hacer?», amb el doctor Yosu Franco, de lInstitut Basc de Fertilitat. La tercera i última sessió, el dimecres 14 de març, versarà sobre «Medicina de precisión en cáncer: realidades, mitos y leyendas» en la qual intervindrà el director científic dOnkologikoa Fundazio, el doctor Ander Urruticoechea
Totes les sessions tindran lloc a les 20.15 hores, amb entrada lliure limitada a la capacitat del local, amb la coordinació de María José Gómez Torres i Alejandro Romero Rameta, professors del Departament de Biotecnologia de la UA.


