Actualitat de l´Alt Vinalopó, el Vinalopó Mitjà, l´Alcoià, El Comtat i l´Alacantí
UA

Torna el cicle “Cinema en Valencià” a la Seu Ciutat d’Alacant

Torna el cicle “Cinema en Valencià” a la Seu Ciutat d’Alacant

Alacant. Dijous, 2 de març de 2017

Comença una nova edició del tradicional Cicle de Cinema en Valencià de la Universitat d’Alacant, amb un programa de cinc pel·lícules per a públic familiar que es projectaran cada divendres, des del 3 de març fins al 19 de maig, a les 18:30 hores a la Seu Ciutat d’Alacant (Sant Ferran,40).

Amb entrada lliure limitada a la capacitat de la sala, les projeccions començaran demà divendres 3 de març amb la pel·lícula Atrapa la Bandera (2015). El 10 de març serà el torn de Mustang (2015) i Zootròpolis (2015) el dia 17. Al maig es projectaran Màgia a la llum de la lluna (2014) i Buscant la Dory (2016), el 5 i 19 de maig respectivament.

La projecció de Mustang, prevista per al 10 de març, s’inscriu dins de la programació pel Dia Internacional de la Dona de la UA.

PROGRAMA:

Horari: 18:30 hores

Divendres 3 de març. ATRAPA LA BANDERA (2015) – Apta per a tots els públics.

Divendres 10 de març. MUSTANG (2015) – No apta per a menors de 7 anys.

Divendres 17 de març. ZOOTRÒPOLIS (2015) – Apta per a tots els públics.

Divendres 5 de maig. MÀGIA A LA LLUM DE LA LLUNA (2014) – Apta per a tots els públics.

Divendres 19 de maig. BUSCANT LA DORY (2016) – Apta per a tots els públics.


205