Vos he de confesar que no magrada gens el temps que estem tenint esta tardor, però menys magrada, i fins i tot em preocupa, el que mostren els mapes a mig i a llarg termini.
Fins a migdia de hui encara podrà registrar-se algun ruixat entre les Balears i la Comunitat Valenciana, però serà molt difícil que puguen tocar terra. Notarem un ascens de les temperatures. Han baixat un poc esta nit però pujaran a migdia.
Demà dissabte el vent bufarà de mestral al nord però més aponentat al centre i al sud on les temperatures continuaran pujant. Núvols en vorem ben pocs.
Diumenge serà assolellat i fins i tot calorós a migdia al centre i a la costa on el mercuri dels termòmetres queddarà prop dels 25 graus.
Dilluns baixaran lleugerament les temperatures, sobretot al nord on el mestral arribarà de nou més fresc. Dimarts tampoc cal esperar canvis significatius.
Com podeu comprovar el novembre porta camí dagreugar el llegat que ens ha deixat el més doctubre ja vos he dit a lnici del post que no magrada gens el que diuen els mapes.
Passeu molt bon dia!!
oratge_migdia_101117 from Intercomarcal TV on Vimeo.


