Sha fet una reunió amb els diferents departaments municipals.
Aquest matí lajuntament ha acollit una reunió de diferents departaments municipals per tractar el tema dels enverinaments a gossos.
Han aprofitat per a revisar els protocols existents i han acordat editar un fullet amb informació puntual i molt específica de què fer en cas que lanimal patisca un enverinament o si veuen substàncies o comportaments de persones estranys.
El fullet inclourà lenllaç al qual ja es va editar el passat any amb una informació molt completa.
Cal recordar que, a les últimes setmanes, va haver-hi alguns casos denverinament de gossos en el parc del Romeral. Com ocorre en aquests casos, lajuntament ha activat el protocol corresponent informant tant a la Protectora, les brigades de parcs i jardins, la policia local i els agents mediambientals. Tant per part de la Protectora com de la policia, sha realitzat vigilància tant al parc com els voltants daquest, es demana també la col·laboració ciutadana, portant als animals lligats i amb La denúncia de conductes sospitoses perquè la identificació dels culpables daquest tipus de casos sempre és dificultosa.


