Actualitat de l´Alt Vinalopó, el Vinalopó Mitjà, l´Alcoià, El Comtat i l´Alacantí
Alcoi

Nova iniciativa dins del projecte ‘Desplastifica’t’

Nova iniciativa dins del projecte 'Desplastifica't'

Aquest any es durà endavant una nova iniciativa dins del projecte ‘Desplastifica’t’. El projecte el porten endavant les Escoles associades a la Unesco en tota Espanya. En Alcoi en concret els centres educatius adherits són l’IES Andreu Sempere, IES Pare Vitòria i el CEIP Sant Vicent. La passada legislatura van presentar el projecte al Ple Municipal i va ser aprovat.

La iniciativa en concret que han presentat en roda de premsa se centra en els comerços. Entre altres mesures crearan un segell identificatiu del ‘Comerç Desplastificat’.

Expliquen la iniciativa, el regidor de Transició Ecològica; Jordi Silvestre, les representants de l’IES Andreu Sempere i CEIP Sant Vicent, Carmen Calabuig i Isabel Bernabéu, la regidora de Comerç; Vanessa Moltó i el regidor d’Educació; Alberto Belda.


205