Ernesto Ferrándiz, que ja formava part de l’anterior junta, i Milagro Carbonell, que coneix de prop aquesta funció ja que el seu pare va ser president a principis de la dècada dels noranta, són els nous presidents de la Pia Unió. Aquesta entitat és l’encarregada d’organitzar les festes patronals en honor a la Mare de Déu del Miracle de Cocentaina.
Finalitzades les festes patronals de la Mareta d’aquest 2025, ha arribat el moment de la renovació a la junta de la Pia Unió, després que la directiva anterior, presidida per Jose Torró i Dolo Franco, haja finalitzat el seu trienni al capdavant.
Els nous presidents estaran acompanyats en aquest repte per José Alberto Agulló, Blai Agulló, Milagro Carbonell, Milagro Cerdà, Natxo Ferrándiz, Rafael García, María Giner, Iván González, Hugo Guisado, Verónica Jover, Mateo López, Joanjo Llorens, Mariola Micó, Pilar Montava, Germán Palací, Carmina Picó, Pablo Soler, Carmen Torró, María Pilar Valor i Ana Vilaplana.
Tots ells coordinaran els festejos dedicats a la Mare de Déu del Miracle entre els anys 2026 i 2028, alhora que vetlaran pel culte de la patrona, el manteniment del Monestir de les Clarisses on es venera la Mareta, i també prepararan les nombroses iniciatives que es duen a terme al llarg de l’any al voltant de la Mare de Déu del Miracle.
Està previst que els nous presidents, juntament amb tota la junta directiva, prenguen possessió de la seua nova responsabilitat en el transcurs de la celebració d’una eucaristia que, inicialment, s’ha previst per al dissabte 7 de juny en el mencionat Monestir de la Mare de Déu.


