El Collectiu 03820-Compromís ha votat en contra dels pressupostos municipals de 2021. En primer lloc, la coalició contestana ha reiterat que els pressupostos arriben molt tard i no són els que necessita el poble de Cocentaina.
Els pressupostos a tots els pobles saproven quan fa fred, menys a Cocentaina que saproven quan fa calor. Així ha començat la intervenció el portaveu del Collectiu 03820-Compromís, Jordi Pla, criticant que els pressupostos municipals de hagen sigut presentats per lequip de govern a finals del mes de juny. Daquesta forma, Pla ha instat a lequip de govern a preparar els pressupostos de lany 2022 a partir de setembre amb reunions amb els grups polítics i amb el teixit social i econòmic del poble.
La coalició contestana ha reiterat la seua crítica a que es gasten més de 300.000 euros en jornals de polítics alliberats. Aquests alliberats són del PSOE, PP i Ciudadanos. A més a més, el Collectiu-Compromís ha criticat la privatització dels socorristes i dels monitors del poliesportiu. També han denunciat la no-obertura de la Casa de la Joventut durant els caps de setmana per a les xiquetes i els xiquets del poble amb propostes doci. Pla també ha criticat que aquests pressupostos no realitzen campanyes comercials per donar suport al comerç local i que lequip de govern continua sense fer res per revitalitzar el Raval i la Vila. A més a més, ha reiterat que lequip de govern hauria pogut cobrir amb recursos de lAjuntament la davallada de la subvenció del Pacte dEstat Contra la Violència de Gènere del Govern dEspaña.
A més a més, el Collectiu-Compromís ha recordat que vàren aprovar el pressupost de lany passat i que lequip de govern no ha fet cap reunió de seguiment per veure lestat de les propostes de la coalició contestana.
Daquesta forma, el Collectiu 03820-Compromís ha votat en contra dels pressupostos municipals que han estat aprovats pel PSOE, PP i Ciudadanos.


