Este cap de setmana hem tingut les primeres notícies de la tardor.
Dissabte amb pluges de distribució molt irregular i diumenge amb un ambient fresc (fred al nord i per linterior) que ens ha fet memòria que estem en ple mes de novembre.
Ahir, amb lentrada del mestral, les temperatures per fi es situaren en els valors que toca per al mes de novembre.
Hui elmestral i la fresca tornaran a ser els protagonistes dun oratge al que només li falta un poc de pluja per deixar a tots contents. Al nord tornaran a registrar-se ratxes pròximes als 100 quilòmetres per hora accentuant la sensació de fred. Al centre i al sud també deixarà lambient fresc, amb màximes que difícilment superaran els 20 graus.
La matinada de hui a demà amb el vent més fluix les temperatures nocturnes baixaran apropannt-se als zero graus al nord i per linterior. A la costa i al sud les mínimes quedaran al voltant dels 10 graus. El vent, a més dafuixar, girarà a ponent a la mitad del territori afavorint un ascens de les màximes.
Tornaran a baixar les temperatures dimecres i dijous, i a reforçar-se el mestral que a més portarà núvols a la mitad nord de la Comunitat que al cim deles muntanyes de Castelló i al nord de València podrien deixar els primers flocs de neu de la temporada. Nevades anecdòtiques que podran deixar enfarinades les zones més altes.
A partir de divendres no desapareixera el mestral, però bufarà més fluix i les temperatures pujaran lleugerament.
Tingueu bon inici de setmana!!
L ´Oratge amb Jordi Payá de la Comunitat Valenciana,MIG DÍA 06/11/2017 from Intercomarcal TV on Vimeo.


