En una reunió amb lAlcalde i la Regidora de Festes, Laia ha conegut la notícia i com serà el guió que es durà a terme el pròxim 6 de setembre, dia del Pregó.
LAlcalde de Monòver, Alejandro García, amb la Regidora de Festes, Ma Amparo Maestre, han anunciat hui la identitat de la guanyadora del concurs que organitza la Regidoria per a triar al Pregoner Infantil de les Festes de Setembre 2021.
Es tracta de la xiqueta Laia Esteve, de huit anys dedat, qui cursa Segon de Primària al CEIP Azorín de Monòver. Així, lAlcalde i la Regidora han rebut hui a Laia en lAlcaldia per tal de felicitar-la i traslladar-li com serà el guió que se seguirà el pròxim dia 6 de setembre, dia del Pregó, esdeveniment que dona inici a les Festes Patronals.
Enguany, Laia Esteve tindrà loportunitat de dirigir-se a tots els assistents i contar-los les seues experiències i vivències durant les festes, així com desitjar a tothom que passen uns feliços dies festius.
Per la seua banda, la Pregonera Infantil sha mostrat molt sorpresa i agraïda per tenir loportunitat docupar aquest càrrec. Amb aquest tipus dactes sintrodueix als xiquets i xiquetes en la festa i sels fa partícips de manera més directa. Des de la Regidoria de Festes volen agrair a tots els xiquets i xiquetes que hagen participat en aquest concurs, el qual va consolidant-se any rere any.


