Actualitat de l´Alt Vinalopó, el Vinalopó Mitjà, l´Alcoià, El Comtat i l´Alacantí
Monòver

Monòver brilla en “Alicante Gastronómica”

Hui comença la setena edició de la Fira “Alicante Gastronómica” a IFA Alacant i Monòver torna a ser protagonista en aquest gran aparador del món culinari.

Durant quatre jornades, més de 70.000 visitants descobreixen la riquesa de la cuina mediterrània de la mà de 130 xefs amb Estrella Michelín i Sols Repsol, 260 expositors i prop de 450 ponències i tallers. En aquest marc únic, Monòver mostra amb orgull la seua oferta gastronòmica, enològica i turística, amb presentacions, showcookings i degustacions que atrauen tant professionals com públic en general.

El vi és un dels grans protagonistes, amb especial atenció al Fondellol, símbol de la tradició vinícola monovera i reconegut com a referent dins de la província d’Alacant.

Des del Departament de Turisme es destaca la importància d’aquesta cita per consolidar Monòver com a destinació imprescindible per als amants de la bona gastronomia i l’enoturisme.

 


207