Alacant. Dimecres, 29 de novembre de 2017
Demà dijous, 30 de novembre, a les 19 hores, la Seu Ciutat d’Alacant (Ramón y Cajal, 4) suneix a la celebració del Dia dels Drets Lingüístics amb la conferència «La llengua als nous mitjans públics valencians», a càrrec de Joan Carles Simó, cap de la Unitat d’Estil i Recursos Lingüístics d’À Punt Mèdia, la recentment creada Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació.
L’acte, organitzat per la Cívica, Escola Valenciana de l’Alacantí i la Universitat d’Alacant, serà presentat per Mar Iglesias, directora del Secretariat de Promoció Cultural i Lingüística de la UA i vicepresidenta de la corporació.
El Dia dels Drets Lingüístics, que per tercer any consecutiu celebra la UA, és una iniciativa que va sorgir de la Plataforma pels Drets Lingüístics al País Valencià (PDL-PV), integrada per sindicats, col·lectius i associacions valencianes.


