Actualitat de l´Alt Vinalopó, el Vinalopó Mitjà, l´Alcoià, El Comtat i l´Alacantí
UA

Una estudiant de la Universitat d’Alacant guanya el XIX premi Joves Juristes

Una estudiant de la Universitat d'Alacant guanya el XIX premi Joves Juristes

Celia Herrero Cantó arreplegarà el guardó de mans de la ministra de Justícia el pròxim 13 de juny a la seu del Centre d’Estudis Garrigues

Alacant. Dimecres, 29 de maig de 2019

Estudiant de doble grau de Dret i Administració i Direcció d’Empreses a la Universitat d’Alacant, directora del Club de Debat de la UA i ara també guanyadora del premi Joves Juristes del Centre d’Estudis Garrigues. Celia Herrero Cantó pot presumir d’un currículum molt més extens i d’una excel·lència que li ha fet aconseguir un reconeixement que es completa amb 6.000 euros i també una beca completa per a cursar un programa Màster Universitari en Pràctica Jurídica del Centre d’Estudis Garrigues.

La flamant guanyadora del prestigiós guardó rebrà el premi el pròxim 13 de juny a la seu del Centre d’Estudis Garrigues a Madrid en un acte al qual ha confirmat l’assistència la ministra de Justícia, Dolores Delgado, i en el qual estarà acompanyada pel degà de la Facultat de Dret de la Universitat d’Alacant, Pedro Femenía, qui rebrà un diploma i intervindrà en l’acte.

El premi Joves Juristes s’atorga a la persona que obtinga millor qualificació en una prova avaluada per un jurat d’experts, aquesta consisteix en l’elaboració i la defensa oral d’un dictamen sobre un cas de Dret d’Empresa, en els seus aspectes teòrics i pràctics i està dirigit a estudiants d’últim any de llicenciatura o grau de Dret.


202