Actualitat de l´Alt Vinalopó, el Vinalopó Mitjà, l´Alcoià, El Comtat i l´Alacantí
Ibi

“En Tempo de Viudes”, pròxim concert de Castell Vermell. En homenatge al compositor José Viudes Sevila

“En Tempo de Viudes”

La bandeta del Taller de Música Castell Vermell d’Ibi realitzarà el pròxim diumenge, 28 de març, el concert “En tempo de Viudes”, en homenatge al compositor alacantí José Viudes Sevila, que va ser director de la banda d’Alacant i Ibi, així com el director del Teatre Meravelles de Madrid.

El darrer any Castell Vermell ja va realitzar un concert en homenatge a Viudes Sevila amb gran èxit, i de nou ofereix un gran e interessant repertori per a tan singular figura de la música que va deixar impremta en el folklore ibense.

Entre les peces programades per a aquest diumenge es troben algunes del mateix Viudes, com la diana “Despierta Hermosa”, “Lazos y flores”, la polka “Nectarina” o el pasdoble “Los Obreros”.

El concert, que està dintre de la programació cultural de l’Ajuntament d’Ibi i en col•laboració amb la Fundació Asilo Sant Joaquim d’Ibi, es realitzarà el diumenge 28 de març, al Centre Cultural de la Vila d’Ibi, a les 19’30h., amb entrada lliure fins completar aforo.


201