El MUA suneix a la celebració de la Nit en Blanc amb aquest concert i una visita teatralitzada
Alacant. Dijous, 18 de juliol de 2019
El Museu de la Universitat dAlacant suneix per cinquè any consecutiu a la celebració de la Nit en Blanc juntament amb museus i centres culturals alacantins, demà divendres 19 de juliol. El programa del MUA començarà a les 20.30 hores amb la visita teatralitzada Calzando tus zapatos, que recorrerà lexposició «Trobades dArt Contemporani EAC 2019», a càrrec de Gemma Martínez, actriu i creadora escènica alacantina.
Després de la visita, la música swing omplirà el MUA amb el concert de The Red Velvets, a les 22 hores. El grup té un ampli repertori que engloba els clàssics del Dixieland, Swing, Jazz i Doo-Wop, i farà un recorregut musical des dels anys 30 fins als 60, amb les veus de Yasmin El Hakim (mezzosoprano) i Vira Leon (soprano), Enric Simó al piano, Pablo Fojo al contrabaix, Gustavo Luna a la bateria, Pepe Zaragoza a la trompeta, Pedro Ortuño al trombó i Pierre León al saxofon i clarinet.
Lactuació tindrà, a més, la presència duna parella de ball de lescola de The Nest – Swing Dance Studio. Lentrada al concert és lliure limitada a la capacitat de la sala. Hi haurà una barra amb refrescos i entrepans per als assistents a lesdeveniment.


