Hui haurem de fer servir els paraigües fins a mig matí fins que acabe de creuar-nos el front que des d’anit està deixant pluges dèbils. A patrtir de les 10 o les 11 del matí s’imposarà el sol per tot arreu. Ara bé, darrere del front em de tindre en compte que arribarà una massa d’aire més freda que provocarà un descens tèrmic que ens obligarà a abrigar-nos més: arriba la tardor a dia 6 de novembre!!!

Demà divendres ens alçarem amb un ambient ben fresc, de tardor, en haver quedat el cel ras per la nit. El vent de ponent accentuarà la sensació de fred, i després d’un matí assolellat a partir de migdia anirà ennuvolant-se el cel: primer teranyines, després núvols mitjans i a poqueta nit núvols més compactes que començaran a deixar les primeres precipitacions conforme arribe la nit i vance la matinada.


L’oratge del cap de setmana començarà amb marcades diferències entre el nord i el sud. Al nord el dia serà, gris, fred i plujós mentre que al sud farà menys fred, el vent bufarà més fluix o perdrà força abans i es vorà més el sol.
Diumenge encalmarà el vent girant a xaloc i el sol condirà més, i per a l’inici de la setmana que ve tampoc veiem canvis importants.








