Actualitat de l´Alt Vinalopó, el Vinalopó Mitjà, l´Alcoià, El Comtat i l´Alacantí
UA

El VI Repte Mou-te per la UA arriba a més de 7.000 quilòmetres amb bicicleta i a peu

El VI Repte Mou-te per la UA arriba a més de 7.000 quilòmetres amb bicicleta i a peu

La guanyadora de la penúltima competició del curs ha recorregut 67 km amb bicicleta i 6 caminant i ha aconseguit una targeta regal de 50 euros de Decathlon

Alacant. Dilluns, 9 de juliol de 2018
El VI Repte Mou-te per la UA s’ha completat amb més de 800 usuaris apuntats i 6.965 quilòmetres recorreguts amb bicicleta i altres 749 a peu. El vicerector de Campus i Tecnologia, Rafael Muñoz ha sigut l’encarregat de lliurar el premi a la guanyadora de la penúltima competició del curs, Marisol Oliver Pérez, estudiant de segon curs de Traducció i Interpretació d’Inglés, qui ha fet 67 quilòmetres amb bicicleta i 6 caminant i ha aconseguit una targeta regal de Decathlon per valor de 50 euros. Des que participa en els reptes de la UA, la guanyadora d’aquesta última edició ha registrat 391 km amb bicicleta i 47 caminant.
Entre el 21 de maig i el 25 de juny, dates en què s’ha fet aquest VI Repte, s’han sumat un total de 6.965 quilòmetres recorreguts amb bicicleta i altres 749 a peu d’un total de 806 usuaris apuntats dels quals 32 han superat el repte.
D’altra banda, ja està en marxa el VII Repte Mou-te per la UA, que finalitzarà el 29 de juliol. Entre les persones que superen el VII Repte se sortejarà una càmera esportiva submergible 4K.


196