La promoció dAlcoi Film Office està donant els seus fruits. La pròxima setmana hi haurà un càsting
Alcoi acollirà la gravació duna sèrie durant una setmana gràcies a la promoció que des de la regidoria de Turisme sha fet de l Alcoi Film Office, que va ser un dels temes presentats en FITUR, la Fira Internacional de Turisme de Madrid.
‘Alcoi Film Office’, és a dir, Alcoi com destinació pel rodatge de pel·lícules, el que pot generar turisme amb la ruta creada d’Alcoi Plató de Cinema i també treball per a diferents sectors. En FITUR, es va fer una presentació a través d’un vídeo de 5 minuts rodat a manera de pel·lícula, en la que participa Xavi Mira. «En lloc de ser un vídeo reportatge on es veu Alcoi, en aquesta ocasió es mostren diferents espais de la nostra ciutat que poden ser utilitzats com a localitzacions per a rodar pel·lícules a través d’una història que té com a punt de partida l’IVAM CADA Alcoi», destaca la regidora, Lorena Zamorano.
Aquest treball ha donat els seus fruits, i la pròxima setmana es durà endavant un càsting en Alcoi, concretament el lEdifici Carbonell del Campus dAlcoi de la UPV. Serà dimarts de 16 a 21 hores, dimecres de 10 a 14 i de 16 a 21 hores i dijous de 10 a 15 hores. Busquen homes i dones majors de 18 anys dorigen europeu per fer de figurants. La empresa que realitza el càsting indica que per agilitzar el procés recomana fer la inscripció prèvia en el web www.yaelmorenocasting.com. Les persones que vagen hauran de dur fotocòpia del DNI i justificant amb lIBAN del banc, pel tema de pagaments.
La nostra ciutat acollirà el rodatge duna sèrie de Movistar durant una setmana el que suposarà un doble benefici per Alcoi. Per una banda leconòmic, ja que lequip dormirà, menjarà, utilitzarà transport i farà les seues compres. També pot contractar empreses de la zona segons les necessitats, i com no els figurants locals que cobraran pel seu treball. A més, donarà notorietat a Alcoi en el mapa de ciutats que poden convertir-se en plató de cinema, mostrant els nostres recursos i aconseguint possibles visitants.
«Estem molt il·lusionats perquè tota la tasca i l’impuls que estem donant des de turisme està donant fruits. La dedicació i l’excel·lència en el tracte és i serà la pedra angular del nostre treball i el factor diferenciador que ens posicione com a destinació de rodatge», conclou, Zamorano.


