El regidor i portaveu de Compromís Alcoi ha declarat: «Mentre a Madrid el PP amb l’alcoiana Loli Alba, tomba l’esmena als PGE de Compromís per estudiar alternatives de sol industrial a la ciutat, el dilluns passat al ple de lajuntament es presenten com a garants dels projectes industrials amb una moció.»
Ivora valora la moció del PP com «una visió obtusa del futur industrial de la nostra ciutat, que segons el PP sols passa per una ATE que els tribunals ja han tombat per perjudicial i posar en risc a la nostra ciutat»
«Si realment la defensa del futur industrial de la nostra ciutat i comarca, entrara dins de les prioritats del PP, ho tenien fàcil, defensant a Madrid la nostra esmena als pressupostos la setmana passada, però ha quedat demostrat que no és així, els fets parlen. La representant del PP al congrés Loli Alba no ha fet cap esforç ni gest per consensuar, ni per treballar lesmena i aplegar a acords. Acords en temes que saben necessaris i urgents per a Alcoi i comarca, territori que l’ha votat com a defensora dels seus interessos» comenta Ivorra.
Es per això que aquest suposat interés per la industria, ens sembla un brindis al sol ja que quan han governat, ni han fet el Pla estratègic, ni Parc Empresarial, ni parc tecnològic, ni PGOU, la seua visió de ciutat passava per lespeculació.
A Compromís tenim un projecte clar i definit per al futur de la nostra ciutat, i passa per un planejament , on les empreses alcoianes mitjançant la creació i la innovació amb el recolzament institucional lideren el creixement i siguen motor datracció econòmica per als nous sectors, però açò no pot ocórrer sense comptar amb els nostres veïns de la comarca. Esta es la nostra visió, i no tenim cap problema en treballar amb qui siga per arribar acords en aquest sentit.


