Amb un cost de gairebé 38.000 euros ja estan repartint-se entre els diferents torns
La Policia Local va rebre, el passat 16 de desembre, els 53 jupetins anti bales que ja estan essent repartits perquè, puguen fer ús dells, els diferents torns de policia. La inversió en aquest nou material per a les forces de seguretat municipals és duns 38.000 euros.
Els jupetins dús intern-extern, tenen una alta flexibilitat per a un dotar dun bon confort a l’usuari i són de la marca ENGARDE, model FLEX-PRO, Antibala i Antipunxó. A més de la presentació del nou material de protecció, la setmana passada la regidoria també va realitzar la presentació de dos vehicles híbrids de la policia local .
El regidor de seguretat, Raül Llopis, destaca el compliment dels compromisos adquirits: «Una vegada més, lequip de govern demostra el compromís amb ladquisició de nous materials perquè els agents de policia puguen realitzar de la millor manera possible la seua tasca datenció i protecció a les alcoianes i alcoians. Encara que alguns sindicats, malintencionadament, vulguen a través de les seues declaracions, confondre a la ciutadania, hem demostrat de nou que complim amb els acords i que treballem sempre pensant en el millor per a Alcoi».


