LAjuntament està treballant perquè la màgia d’Alcoi, Ciutat del Nadal, estiga present un any més, encara que la pandèmia que estem vivint ens obliga a viure un Nadal diferent.
Fins ara estem portant a terme les activitats nadalenques que es poden celebrar amb total seguretat i garantia, com és el concurs del cartell de la Cavalcada, que ja està disposat a la façana de lAjuntament, i també estan en marxa les funcions del tradicional Betlem de Tirisiti, Bé dInterés Cultural Immaterial.
Respecte a la trilogia dels Reis dOrient, que té un caràcter multitudinari que ara no es pot celebrar com coneixem, la regidora de Festes, Carol Ortiz, assenyala que la trilogia del Nadal Alcoià no podrà ser com fins ara, però hem treballat diferents alternatives per poder mantenir la màgia, i afegeix que estem treballant en diferents opcions, tenim diferents plans en funció de com estiga la situació sanitària en eixe moment, però el que està clar és que els Reis dOrient vindran a Alcoi un any més. Carol Ortiz explica que la festa dels Reis es caracteritza per la màgia i precisament això és el que volem mantenir, eixa màgia. Entre les qüestions que la regidora ja pot avançar és que està estudiant-se la possibilitat de fixar punts estàtics on poder recollir les cartes als Reis dOrient, així com per a ubicar el seguici real.
En les pròximes setmanes es concretaran les iniciatives preparades per a poder gaudir de la trilogia dels Reis Mags en aquest gener de 2021.


