La Coordinadora pel Valencià de l´Alcoià-Comtat (integrada en Escola Valenciana) i la Universitat Politècnica de València han renovat el seu compromís de col.laboració per a continuar apostant per l´ensenyament en valencià i el coneixement de la llengua.
Algunes de les àrees plantejades són el voluntariat lingüístic, per afavorir l´aprenentatge, els concerts de música en valencià, les jornades de sociolingüística, les presentacions literàries i de projectes educatius i la cessió d´espais per activitats formatives.
La Coordinadora pel Valencià i la UPV Alcoi intercanviaran informació d´activitats entre els ensenyants de la comarca i l´alumnat de la universitat.
Georgina Blanes, per la UPV Alcoi, ha estat present en la renovació del conveni, amb Francesc Gisbert, en representació de la Coordinadora.


