Actualitat de l´Alt Vinalopó, el Vinalopó Mitjà, l´Alcoià, El Comtat i l´Alacantí
Ibi

Opinió dels veïns i veïnes d’Ibi sobre el canvi climàtic

Opinió dels veïns i veïnes d’Ibi sobre el canvi climàtic

Des de 2013, les preocupacions sobre l’amenaça climàtica han augmentat significativament per això, el canvi climàtic es consolida com la principal preocupació ciutadana a escala global.
L’augment global de la temperatura porta conseqüències desastroses que posen en perill la supervivència de la flora i la fauna de la Terra, inclòs l’ésser humà. A més a més, també augmenta l’aparició de fenòmens meteorològics més violents, sequeres, incendis, la mort d’espècies animals i vegetals, els desbordaments de rius i llacs, l’aparició de refugiats climàtics i la destrucció dels mitjans de subsistència i dels recursos econòmics, especialment en països en desenvolupament.
Per aquesta raó, les càmeres d’Intercomarcal s’han desplaçat fins a Ibi per a conèixer l’opinió del veïnat sobre els efectes d’aquest canvi climàtic.


201