Actualitat de l´Alt Vinalopó, el Vinalopó Mitjà, l´Alcoià, El Comtat i l´Alacantí

Esquerra-Onil, ha denunciat públicament la privatització dels serveis municipals. Concretament, denuncia la privatització dels serveis de neteja i de jardineria.

Segons declaracions de l’alcaldable d’Esquerra, Josep Tadeu, «És molt contradictori vore com el responsable dels serveis de personal, el Sr José Antonio Galvañ (EU), privatitza constantment els serveis públics donant-li camp a les empreses privades en detriment dels serveis de qualitat i municipal.…

188