Actualitat de l´Alt Vinalopó, el Vinalopó Mitjà, l´Alcoià, El Comtat i l´Alacantí
Tibi

María Dolores Just Bellod comparteix la il·lusió de ser la pregonera de les Festes de Tibi 2026

La cronista oficial de Tibi, María Dolores Just Bellod, ha sigut una de les protagonistes de l’actualitat festera amb motiu de la seua designació com a pregonera de les Festes de Tibi 2026.

Durant una entrevista, María Dolores Just Bellod ha explicat què ha suposat per a ella rebre este nomenament, una distinció que considera un gran honor per la seua estreta vinculació amb el municipi i amb la seua història.

Al llarg de la conversa, la cronista oficial ha reflexionat sobre el significat de les festes patronals per als tibers, destacant el seu valor com a punt de trobada entre generacions i com una mostra del patrimoni cultural i de les tradicions que han passat de pares a fills al llarg dels anys.

També ha posat en relleu la importància de conservar la memòria del poble i de continuar transmetent les seues arrels, una tasca que ha desenvolupat durant anys com a cronista oficial i que, en esta ocasió, adquireix un significat especial en assumir el paper de pregonera.

La designació de María Dolores Just Bellod representa un reconeixement a la seua trajectòria i al seu compromís amb la història i la cultura de Tibi, en un any en què serà l’encarregada de donar veu a l’inici d’unes festes molt estimades pels veïns de la localitat.


196