Actualitat de l´Alt Vinalopó, el Vinalopó Mitjà, l´Alcoià, El Comtat i l´Alacantí
UA

Astronomia i Art, temes en el Cicle DivulgArte demà dimarts a la Seu Universitària Ciutat d’Alacant de la Universitat d’Alacant

Astronomia i Art

Per al neurobiòleg Luis Miguel Gutiérrez Pérez la connexió de la Ciència amb l’Art li ve donada de forma natural en la seua obra plàstica. Tal és així que les seues pintures, com a artista, abracen les formes i imiten les textures que hi ha en la naturalesa, les de les coses molt petites, com a organismes cel·lulars, i les de les coses molt grans, com universos. El científic, catedràtic de Bioquímica i Biologia Molecular, investigador de l’Institut de Neurociències. CSIC-Universidad Miguel Hernández i actual director de la Unitat de Neurobiologia Molecular de l’Institut de Neurociències, comparteix la tercera sessió del cicle DivulgArte en la Seu Universitària Ciutat d’Alacant de la Universitat d’Alacant amb Enrique Aparicio Arias, professor de l’Escola Politècnica Superior de la UA i president i divulgador científic en Astroingeo. Astronomia i Art es conjuguen demà dimarts 29 de maig de 2018, a les 20:15 hores, per a oferir una sessió de divulgació científica i promoció del coneixement artístic.

Una sessió per a conèixer sobre la ciència que estudia els cossos celestes de l’univers, amb els seus planetes i satèl·lits, estrelles i meteoroides, estrelles i matèria interestel·lar, els sistemes de matèria fosca, galàxies i cúmuls de galàxies, i també l’estudi dels seus moviments i els fenòmens lligats a aquests.

Des de 2016 les conferències divulgatives es conjuguen amb les dels artistes amb la finalitat de divulgar ciència, fer conèixer la investigació i formar en educació artística el públic.

El 15 de juny pròxim, DivulgArte tanca la seua etapa de 2018 amb l’artista plàstica Pilar Sala Vallejo i el doctor de la Universitat Popular d’Albacete i especialista en Botànica, José Fajardo, en “Etnobotànica i Art”.

El cicle està organitzat per la Seu Universitària Ciutat d’Alacant.


201