Actualitat de l´Alt Vinalopó, el Vinalopó Mitjà, l´Alcoià, El Comtat i l´Alacantí
UA

Les empreses preseleccionades per al repte ‘Proptech for sale’ llançat per Alacant Open Future, ALOF, i SAREB inicien el viatge de cocreació

Les empreses preseleccionades per al repte 'Proptech for sale' llançat per Alacant Open Future

Les empreses estaran acompanyades per professionals de la SAREB, Telefónica i la Universitat d’Alacant i durant dues setmanes coneixeran a fons les particularitats del repte plantejat

Alacant. Dimarts, 14 de juliol del 2020

S’han seleccionat les empreses que participaren en «Inmersion Trip» per al Repte «Proptech for sale» llançat per la iniciativa per a la innovació i l’emprenedoria posada en marxa per la Universitat d’Alacant i Telefónica, Alacant Open Future (ALOF), i la Societat de Gestió d’Actius Procedents de la Reestructuració Bancària (Sareb).

Han sigut un total de 21 empreses les que van respondre al repte: «Proptech for sale» que consisteix en la reinvenció creativa del procés de venda d’habitatges amb l’objectiu de trobar una proposta tecnològica o de model de negoci que permeta augmentar el nombre de immobles venuts (fonamentalment habitatges) a clients internacionals o uns altres que per raons de localització no puguen participar de manera presencial en el procés de venda.

En l’àmbit de la Intel·ligència Artificial, de les 21 presentades amb solucions tecnològiques tipus Machine Learning, Realitat Virtual, Modelatge 3D, Blockchain, 7 han sigut preseleccionades per a participar en l’«Inmersion Trip», i altres 5, encara que no seleccionades, han sigut considerades interessants per a diferents iniciatives amb la Proptech. S’han presentat 8 empreses de la Comunitat Valenciana, 10 provenen d’altres punts d’Espanya i 3 són internacionals.

Durant les dues pròximes setmanes les empreses emergents podran conèixer en profunditat les particularitats del repte plantejat amb una sèrie de sessions en línia que duran a terme al costat dels professionals de Sareb per a preparar la proposta definitiva.


205