Las proves tindran lloc el 5 i 6 doctubre en les modalitats de cordes, vents, percussió i arpa
Alacant. Divendres, 31 de juliol de 2020
LOrquestra Filharmònica de la Universitat dAlacant (OFUA) acaba dobrir el termini dinscripció per a les proves daccés del pròxim curs 2020-2021. Els interessats a formar part de lOFUA podran accedir a les proves en les modalitats de cordes (violí, viola, violoncel i contrabaix); vents (flauta, oboè, clarinet, fagot, trompa, trompeta, trombó i tuba); i percussió i arpa.
Les proves daccés tindran lloc entre el 5 i 6 doctubre de 2020-201.Per a participar serà necessari tenir almenys 16 anys complits dins del curs acadèmic i no superar els 30 anys dedat, i ser resident a la Comunitat Valenciana.
La prova daccés, que tindrà una duració que no serà superior als deu minuts, consistirà en dues fases: La interpretació duna obra de lliure elecció i la interpretació, segons linstrument al qual sopte, dels fragments orquestrals que tenen caràcter obligatori. Tríptic informatiu
En els criteris de selecció es valorarà ser membre de la comunitat universitària de la UA i estar cursant estudis universitaris; ser estudiant de qualsevol dels Conservatoris de Música de la província dAlacant; pertànyer a les escoles i societats musicals de les poblacions amb seu universitària; o tenir experiència en linstrument al perfeccionament del qual saspira, sense que siga imprescindible haver sigut estudiant del Conservatori de Música o de qualsevol altre centre homologat.
Per a obtenir més informació es pot enviar un correu electrònic: actividades.musicales@ua.es


