Alacant. Divendres 11 de novembre del 2016
Jonathan Martínez, Sergio Buigues i Alejandro Ballesteros són els tres nous fitxatges de lequip de futbol masculí de la UA que competirà durant la temporada 2016/2017 en Categoria Preferent, amb Álvaro Martínez com a entrenador.
El vicerector de Cultura, Esport i Llengües, Carles Cortés, i el director del Secretariat de Promoció Esportiva, Dari Escandell, han donat la benvinguda aquest matí als nous jugadors, acompanyats de la coordinadora de la Secció Esportiva UA, Jennifer de Pedro.
Jonathan Martínez (Johny), torna al quadre alacantí procedent del Muro CF. Anteriorment, aquest jugador, mitja punta de 23 anys, ha jugat en lHèrcules CF i en lequip de la UA, al qual ara torna, després de competir en la Tercera Divisió espanyola i en altres països com Itàlia. El passat any va ser triat Millor Migcampista del Grup IV en la Gala dels Premis Golsmedia 2016. Jonathan farà el grau dADE a la Universitat dAlacant.
Per la seua banda, el central Sergio Buigues, estudiarà Ciències de lActivitat Física i lEsport – Magisteri. Amb 25 anys la seua trajectòria esportiva lha portat a jugar en lAlacant CF, el Benidorm CF, Sant Joan CF i Xàbia CF.
Alejandro Ballesteros és migcampista i, igual que Johny, té 23 anys i farà ADE a la Universitat dAlacant. Els seus anteriors equips han sigut el Jove Español i el UA-SPA.


