Actualitat de l´Alt Vinalopó, el Vinalopó Mitjà, l´Alcoià, El Comtat i l´Alacantí
Ibi

Festes d´Hivern 2023: Pregó, cartell Cavalcada Reis Mags, llibre «Enfarina´t», fira de Nadal Solidari de les Associacions locals, bateig de Santa Llúcia, pregó dels fadrins, concert de Nadales dels col·legis i dia de celebració de Santa Llúcia

Les Festes d’Hivern d’Ibi van començar oficialment aquest divendres 15 de desembre, amb nombroses activitats que s’allargaran fins al dia de Reis.

El pregó va ser el divendres 15 de desembre a les 20.30 hores, amb la presentació del cartell guanyador del “VII Concurs de Cartells anunciadors de la Cavalcada dels Reis Mags d’Ibi 2024” i la presentació del llibre “ENFARINA´T” NÚM. 19.

 

Cartell guanyador:

 

 

 

També des del mateix dia 15 i fins al 17, en la plaça de la Palla, ha estat la Fira de Nadal Solidari de les Associacions Locals.

 

 

Dissabte 16 es va celebrar el  el Bateig de Santa Llúcia, el pregó dels fadrins, el concert de Nadales dels col·legis, i el concert de Nadal de la Unió Musical d’Ibi i la Coral Iberuda.

Bateig de Santa Llúcia:

 

 

Pregó dels Fadrins:

 

Concert de Nadales dels col·legis:

 

El diumengedia de celebració de Santa Llúcia, on van tindre lloc un fum d’actes populars com la processó des de la Transfiguració del Senyor fins a l’Ermita, el cros escolar, la Baixada de les parelles que enguany tenen el compromís de fer les Danses, i la Pessadeta del torró, i per acabar, les Carreres i la proclamació dels Reis de les Danses.

 

 


202