Actualitat de l´Alt Vinalopó, el Vinalopó Mitjà, l´Alcoià, El Comtat i l´Alacantí
Muro d´Alcoi

Mostra de Llibres al Carrer i lliurament dels Premis de Literatura Infantil i Juvenil

A Muro, la lectura no és només una activitat íntima: és una manera d’estimar, de fer cultura, de retrobar-se i de donar vida a la paraula escrita amb intensitat, capaç de transformar-se en teatre, música, exposicions, xarrades i molt més. Amb aquest esperit s’alça la XXX edició de la Festa del Llibre, que enguany es presenta sota el lema Estimam entre lletres i que tindrà lloc del 30 de maig al 8 de juny. Trenta edicions d’una aposta ferma i compartida pel foment lector, una trajectòria que ha sabut anar més enllà de les modes i tendències per a consolidar una festa que no és una fira, sinó una celebració de la vida a través dels llibres..

El divendres 6 de juny, la plaça del Matzem va acollir la tradicional Mostra de Llibreries al Carrer, jocs per als més xicotets, el lliurament dels Premis de Literatura Infantil i Juvenil, i un concert familiar de La Factoria de Sons.

Mostra de Llibreries al Carrer:

Lliurament dels Premis de Literatura Infantil i Juvenil:

 

La Festa del Llibre de Muro, com cada any, no sols programa activitats: construeix espais on la literatura cobra cos, veu i emoció. Aquest 2025, amb el lema Estimam entre lletres, la celebració és més que mai un reconeixement a les paraules que ens fan ser, i una abraçada col·lectiva a totes les persones que, des de qualsevol racó del poble, saben que llegir és, també, una manera d’estimar.

 

INFORMATIU


207