Actualitat de l´Alt Vinalopó, el Vinalopó Mitjà, l´Alcoià, El Comtat i l´Alacantí
Biar

Presentació de la quedada solidària ALMOHADAS DEL CORAZÓN

Presentació de la quedada solidària ALMOHADAS DEL CORAZÓN

Més de mig centenar de persones es citaran el pròxim diumenge 27 de desembre a la Casa de Cultura en la trobada solidària que s’impulsa per part de l’Associació de Dones de Biar, Consumidors i Usuaris, com es va presentar ahir en roda de premsa en la seu de l’associació. L’objectiu de la quedada és la confecció de 350 coixins del cor per ajudar en la rehabilitació de dones que han sigut operades de càncer de mama.

«Estos coixinets ajuden a la recuperació de dones que han sigut sotmeses a cirugia mamària ja que són suaus i anatòmics i es coloquen en l’axila aliviant el dolor del post-operatori. Estàn confeccionats per voluntaries i voluntaris i són totalment gratuits.
No cal saber cosir, hi ha feina per a totes i tots.
Confirma la teua assitència a qualsevol dona de la junta.

Gràcies al col.legi oficial d’infermería d’Alacant, que s’encarregarà que arriben a tots els hospitals de la província, al Centre de salut de Biar que ens ha preparat una xarrada per al 25 de gener a les 19 h. LA IMPORTANCIA DE LA EXPLORACIÓN MAMARIA, i als regidors de sanitat i Igualtat per donar tot el seu suport a este meravellòs projecte.
El proper 27 de gener estarem confeccionant 350 coixinets en forma de cor. Si vols participar posat en contacte amb nosaltres.»

Associació Dones De Biar, Consumidors I Usuaris


201